I ♥ EMMAS CAT!

oh herregud haft en galen kväll! linnea har ju berättat om dagen så ja.. hm behöver ju inte direkt gö det igen? iaf kvällen har varit grymt kul började  med att jag bestämde att jag sover hos papi en natt till! efter det snackar jag md lite goa folk på skype, ! kul! haha efter det pratade jag med emma i telefon, dog verkligen av skratt, HAHA , hennes normala katt.. en liten lista på va den har gjort det senaste dagarna.. :
ätit ostbollar!
bajsat på emmas matta!
pissat i emmas väska!
HAHAHAHAHAHAHAHHAH, ♥ aja nu ska jag fortsätta lyssna på musik , bloggar mer imon . puss/filippa!
linnea , jag älskar dig! min underbara syster. kommer alltid finnas här för dig så säg bara till♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback