hej bloggen!

hej bloggen! :D  har kommit hem från oliver nu, har varit på bio med filippa, oliver och nikola! vi såg Arthur, hhaha , den var fan as grym. efter bion så åkte vi till torget och köpte hårfärg till oliver. Blond → Brunett ! nu är han brunett då, det blev snyggt fast det ser inte ut som han xD nu ska jag försökta få tag på min pojkvän ;) vill prata med min bebbe , förstår ni! ♥ idag har man även varit på backaplan med mamma, köpte två par sjukt snygga byxor och en hårklämma på glitter. byxorna var från Only! Imorgon ska man dra till farmor och farfar, vi ska fira min farbror , han är 41 år nu :) bloggar mera sen, puss   // linnea ♥
( ni får bild på byxorna imon )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback