go kväll igår

dålig update igen! haha:( men på helgen hinner man faktiskt inte! hmm... kvällen/dagen igår: först fixa vi oss lite, senare stack vi ut och mötte nikola, perham och phakin! i typ 10 minuter? haha... sen åkte vi och köpte godis! efter det mötte vi upp de igen + några andra! vi gjorde inte så mycket typ chilla, vattenkrig , spela fotboll och en massa annat! haha.. och aa typ sen stack vi och åt och så mötte vi upp dom ännu en gång hahah! kvällen slutade med att nikola phakin och perham stack hem och jag och linnea satt kvar med några killar! (hannes, viktor, rasmus, emil, och andreas) haha hade fett kul! jag ( the godisgirl and the girl!) haha! senare på kvällen stack vi hem till linnea och vi typ gick o la oss direkt, sjukt trötta efter en helt sjuk dag! men vi bloggar mer sen under dagen! puss:)







 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca Persson

haha verkar som om ni hade det riktigt najjs igår! :D



sv. jag skrev att ja ville vara med i eran tävling om designen, och att man måste skriva om det i sin blogg, right?

Jag ska göra ett inlägg senare så ni vet för jag hinner inte nu tyvärr, men så ni vet.

ha det bra, kramar!

2011-05-01 @ 13:18:17
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Postat av: lisacorneliaa

Hej där! Har skaffat bloggmail nu så det är bara att maila in idolbilder, frågor, problem du vill ha hjälp med, åsikter om min blogg osv!.. Ha det bra! Kram



[email protected]

2011-05-01 @ 18:23:19
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback