förlåt för dålig uppdatering :(

förlåt för dålig uppdatering :( , jag vet att den verkligen inte har varit på topp idag, och jag ber om ursäkt !  när jag kom hem från skolan idag så började jag med att titta på tv, sen så gick jag ut och träffade filippa och oliver! 
efter typ 10 minuter kommer coffe, och sen när jag sitter på en kompisgunga så ser vi nikola och jag skriker: NIIIKKKOOOLLLAA!  hahaha, han lyssnade på musik så han hörde inte först ! sen gick ja hem för det var så kallt!
imon kanske man ska dra till liseberg med kompisar, få se imon ;) puss // linnea ♥

Kommentarer
Postat av: looooovisa<3

anmäl dig/var med till dagens blogg! ;)

2011-05-20 @ 09:10:46
URL: http://lovisaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback