sammanfattning

hello! :)
förlåt för att jag inte bloggade igår på kvällen men jag bestämde mig för att sova över hos min kusin, och jag kunde inte blogga hos henne! Men nu kommer det en sammanfattning!
♥Fredag
jag åkte till stan med min kusin, jag hittade två tröjor! En kostade 99 kr, och den andra var det rea på så den kostade bara 49 kr! När vi var i stan så tog vi kort och vi prövade mycket kläder. Och sen åt vi på Mc'donalds. Vi åkte la hem ungefär klockan sju, tror ja! När vi kom hem så grillade vi korv och tog mera kort! Sen så tittade på vi fotboll, Svergie - Moldavien ( I think ' ), gött att de vann med 4-1 :D , efter matchen tittade jag och hanna på Playa De sol & åt chips! Sen sov vi.
♥Idag / Lördagen
Vaknade la ungefär klockan nio, vi gick upp och åt frukost! Efter det gjorde vi la inte så mycket, vi satt mest och pratade! Efter någon timme fixade vi oss och åkte och handlade mat med farmor och farfar. När vi kom hem så cyklade vi runt lite och fotade! Sen så hade vi kalas för farfar, han fyller år på tisdag! Nu är jag hemma då, och det har varit skit kul där! Åt god mat & efterrätt!
Imorgon ska jag nog åka till liseberg med anton och alexander, kanske någon mera !
jag bloggar i alla fall imorgon!
// Linnea Lundqvist ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback