förlåt

hej! förlåt för att jag inte bloggade något igår, men jag har inte varit hemma och jag mådde inte alls bra igår,psykiskt. Men igår så fick man gå hem två timmar innan vi slutade skolan för min kusin skulle ta studenten! När man kom hem från skolan då så började jag med att fixa mig och byta kläder. Min kusin bor i falkenberg, och när vi kom dit så drack vi typ " välkomst drink " ! Sen så kom min kusin Beata i en as snygg bil, med sin kompis Gisela. Sen så pratade vi la mest! :) Vi fick jättegod mat, jordgubbar, melon, grillad kyckling, potatis, pastasallad, och massa mera ! xD Sen till efter rätt så fick vi cheesecake, glass och kladdkaka! Och massa massa jordgubbar! ♥
Jag åkte dit med mamma och pappa . vi var la inte där så länge, men sen när jag kom hem så mådde jag la inte så bra. asso jag var inte sjuk eller något, men jag fick reda på en sak så jag blev ganska ledsen :(
och igår gick jag och la mig ganska tidigt, typ tio, för var trött och arg ..
men idag så har jag duschat, ätit och tittat på film! bloggar mera senare :)
// Linnea Lundqvist ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Allt bra?

2011-06-02 @ 16:36:50
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback