The Black Out

Sitter och tittar på the black out med mamma ! :)
asso seriöst, det är ju helt sjukt! Fast det är ju helt otroligt roligt ♥
Allt man kan göra är ju att skratta (a) .
Förut tog man sig en liten sovstund, gör typ alltid det på måndagar för då är jag tröttast. Haha :D
Sova är ju det bästa (y)

Imorgon måste man plugga, orkade inte det idag. Ska väl öva till engelska provet som vi ska ha på fredag. ( eller så kommer jag bara sätta mig vid datorn )
Imorgon kommer jag också göra min matteläxa, om jag nu fattar den.

Resten av kvällen idag så ska jag nog bara blogga, titta på tv & äta !


Ett tips:

the black out är på måndagar klockan 20.00 !


bloggar mer sen ♥


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Snygg blogg! :D

2011-04-11 @ 20:51:38
URL: http://spoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback