on our way

Sitter och väntar på att Filippa ska komma till mig, när hon kommer vet jag inte riktigt vad vi ska göra   xd'
Kanske vi ska ta lite bilder, lyssna på lite musik, chilla lite hahaha , nej skoja !
men vi ska väl åka och köpa dricka innan bion , sen ska vi hämta biljetterna och sånt där bio grejs ' ♥

Skolan idag har varit helt okej , på rasten så tog jag , filippa och mikaela lite bilder (y)
kanske kommer upp på bloggen sen , vem vet ? !
Fast idag var det helt jävla iskallt för det blåste jätte mycket , men nu är det i alla fall lite sol (a)

Nu ringde filippa mig och frågade om hon skulle ha med sig en kudde , och att hon går om en kvart, hon skulle bara blogga lite först ♥ (y)

Bion ikväll då, vi tror att den ska vara bra, även vårat hat mot Justin Bieber, för dom som inte vet, vi ska se Justin Bieber -never say never !

Jag bloggar mera sen efter bion :*

älskar er läsare ! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback