oh man, I'm in love

Någon som heter Linnea har gått och blivit kär, tänker inte säga till någon vem jag gillar för det är hemligt
Asso den här killen då, han är helt underbar (a) Det är han som är i mina tankar dygnet runt, varje dag i veckan 24/7 ! Han är den finaste killen på jorden, den snällaste killen på jorden, den roligaste på jorden för mig .
Utan han är jag inget . men problemet är att jag aldrig kommer kunna säga till honom att jag gillar han , då skulle jag bara bli sårad , men han , asso ... WOW ! (a)

he is my everthing  ♥



Kommentarer
Postat av: hanna stångberg

hej, jag har just nu 2 tävlingar i min blogg, där du kan vinna valfritt skal till iphone 3 eller 4 och en super snygg dubbelring med rosa diamanter. titta in :)

2011-04-06 @ 16:25:36
URL: http://www.nattstad.se/hannastangberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback