kan inte blogga på tre dagar

godmorgon'

idag ska jag dra till gongstorp igen :) ska åka om kanske en halvtimme, lite mer . .
Nu på morgonen så har jag fixat mig, min mamma har gjort en fläta på mig och sen satte jag upp mitt hår i en tofs ! Ni kommer få en bild på min outfit idag och min fina fläta xP
Ska åka med min pappa, farmor och farfar nu, mamma och Markus kommer åka ikväll.
Min kusin, mina två farbröder och min faster är i fjällen nu och dom kommer också ikväll ! :D
Till Gongstorp asso .
BTW: som rubriken lyder, kommer inte kunna blogga på tre dagar :(
Har inget internet där uppe men när jag kommer hem på måndag så bloggar jag ! ♥

puss :*
ha en bra påsk alla ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback