@julias place

wow duktig chey! 2 inläggg idag :d yes, men rubriken talar! är hemma hos julia nu, riktigt mysigt, sitter o kolalr på film och lite andra stuff!;) planerar lite saker för imon kommer bli en awesome dag! dagen börjar med att jag fixar mig senare åker jag med mamma och min syster typ till min släkt i lerum! mys, senare på dagen/kvällen så kommer mikaela och julia och vi ska ha en riktig chey kväll, massa bilder och film  !självklart kommer ni ta del av allt det här i bloggen ! funderar på starta en egen men , nä ! mycket roligare och ha den med min fina syster linnea, nu ska vi forsätta kolla på film , bloggar mer imon, eller ikväll om jag orkar ! puss;*


gammal go bild på mig!

Kommentarer
Postat av: julie

hej, vilken fin blogg ni har! :)

är ni syskon eller är ni kompisar? :P

2011-04-23 @ 10:32:14
URL: http://juleilaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback