I'M BACK BABY

tjena  '
kom hem nu då från landet . har varit riktigt gött ! :) tänkte göra en liten sammanfattning för er (y)

♥Fredagen: kom ditt ungefär vid två tiden. Hade väldigt tråkigt den dagen innan klockan sju för Hanna var inte där, hon var i fjällen . Farmor , farfar och pappa satt i solen och chillade lite, jag hoppade bara på studsmattan. Men jag och pappa gjorde lite fotbollsövningar och målvaktsövningar när jag inte orkade hoppa på studsen längre xP Men sen på kvällen så kom hanna , ralf , per och karin då :D
Jag och hanna hoppade lite studsmatta , sedan så gick alla in och kollade på Så ska det låta !
Efter det så blev det skavlan och sen en svensk thriller som hette Steget efter.
Förlåt för ordvalet nu men FY FAN vad äcklig den va ' . Hehehe fast grymt bra också :$
Jag är inte direkt en tjej som älskar skräck/thriller filmer!
Sen så gick vi och la oss ungefär klockan 1:00.

♥Lördagen: Jag och min brorsa vaknade 10:07 , vi gick la upp direkt och åt frukost.
Dagen var ganska lugn, kvällen/natten var crazy !!
På dagen var det jättevarmt , skit gött  . Jag och hanna hoppade väl mest studsmatta tror ja .
Typ vid fem tiden så spelade vi fotboll med våra grannar, Lisa och Max. Dom är 7 och 5 år.
Jag och Hanna spelade med Lisa  , Markus och Per spelade med Max. Vi vann ! :thumbup:
Markus fällde mig så jag gled på magen i gräset, och sen ropade han Touch down -.-
Kvällen då, var galen, våran granne Affe kom över med någon slags eldsak . Enkelt, man lägger ved i den sen så brinner det, big deal ?
Men sen satt vi där ute och drack öl , vin , coca cola , cider ;)
Vi satt där ute till klockan ett på kvällen .
Sen gick jag och hanna och la oss.

♥Söndagen: Gött väder idag med! Gjorde väl ungefär samma sak som igår, var med Max och Lisa , hoppade studsmatta :) Idag så grillade vi fläskfile och kötbullar och åt pommes. Gott va det !
På kvällen så eldade vi igen. Jag och hanna la oss på studsmattan med filtar, täcken, kuddar , chips och cider.
Vi var inne på facebook
Sen gick vi upp och kollade på film , sen sov vi .

♥Måndagen: Inte så mycket att berätta , vi städade och packade mest.


Nu så sitter jag vid datan , ska lägga in lite bilder från helgen !
Idag ska jag igentligen träna men jag mår inte så bra, har huvudvärk och mår illa :(

pöss :*






Kommentarer
Postat av: Sarah Carlsten!

Allt bra ? ;)

2011-04-25 @ 14:09:05
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: esra

http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-esra-ocut

skulle vara jätte snällt om du rösta på mig.

2011-04-25 @ 16:55:35
URL: http://eessrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback