2011-04-27

dagen idag har varit helt OK, fast sista lektionen var bara tråkig !
Började ju med idrott, vi spelade fotboll . det var tjejerna mot killarna, fast vi hade två killar i  vårat lag xP
vi förlorade med 6-1 fast vi hade sjukt kul ! :D Mamma ska åka och köpa hårfärg snart, ska färga håret. typ samma färg fast lite mörkare nu, ska fortfarande vara brunett. i helgen så ska Filippa och emma kanske sova över, sen 1 maj söndag så ska jag och filippa sälja lotter , eller godis eller något på tuvevallen ! :)
är tuve cupen då . ( tror jag )
nu så tittar jag på desperate housewives, BIG SUPRISE ? ^^ ♥
det är ju så sjukt grymt ! 
bloggar mera senare :)
kvällens blogg är uppe snart (y) !
puss :*


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Nu finns vinnarna ute på min blogg!:D Anmäl dig igen redan nu om du inte vann!:)

2011-04-27 @ 19:42:44
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback