20 april

jag ber om ursäkt för min otroligt dåliga uppdatering idag ! :/
Har inte haft tid, men nu kommer det ett inlägg :)
Idag vaknade jag typ sju sen somnade jag om och då vaknade jag kvart i elva.
Gick upp typ direkt och åt kalaspuffar med mjölk , hehehe !
Sen tittade jag på tv och slappade lite . tog en dusch och fixade mig . min pappa kommer hem snart och då ska vi åka till nordstan och kolla på en tröja jag vill ha . Om vi köper den så kommer ni få en bild senare :D

måste gå nu, bloggar ikväll  , lovar  !♥

puss :*


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO&VARDAG]

Nu finns vinnarna ute på min blogg, men om det inte var du som vann så anmäl dig igen redan nu!:D

2011-04-20 @ 17:51:45
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback