taggar för match .. i regnet!

Hej! kom hem från nikola nyss! idag var det ju friidrott, det var faktiskt helt okej! ;o jag kastade inte kula och inte boll! men jag sprang och hoppade :) När jag sprang 100 meter sprang jag på 15 sekunder! Och när jag hoppade längdhopp så hoppade jag 4,10 meter! När vi slutade så gick jag och några mer till donken. jag och filippa delade på en stor cola och stor pommes. Och sen så kommer våran lärare per och sitter med oss när vi äter för  vi inte hade en lapp från våra föräldrar -.- asso vi skämdes så mycket! sen tog vi bussen hem till nikola, vi gjorde ingenting , som vanligt! jag gick hem typ halv 5 och nu sitter jag och bloggar! Ska spela match idag, och det regnar! så tråkigt är det då! :/ okaj, nu ska jag fixa mig för matchen, bloggar efter // linnea lundqvist '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback