liseberg

tjo ! var på liseberg igår, var fett kul! :D Vi åkte la in typ fem över fyra, kanske! jag och oliver började med att skaffa guld pass! Det första vi åkte var lisebergsbanan, jag och filippa satt längst bak, oliver och christopher satt framör oss, nikola satt framför dom :)  Sen åkte vi typ balder, uppsvinget, höjdskräcken och virvelvinden! Vi träffade pontus och anton, det är min och filippas och min killes vänner. så dom var med oss och sen så skulle jag uppsvinget då, för första gången, jag ba: jag kommer dö , jag kommer dö ! fick sitta bredvid pontus, han sa bara att det inte var farligt ! ;) fast det tyckte jag, sen när vi hade åkt ville jag åka en gång till :$  haha, när vi åkte virvelvinden så snurrade vi som fan, eller det var jag , filippa och pontus som åkte den ! men aa, jag träffade också min storebroras ex-flickvän, ( dom e vänner ändå ) . haha , tog lite bilder i spegelhuset också, dom kommer också upp på bloggen!
// linnea lundqvist ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback