hemma från familjen nilsson

tja! uppdateringen idag har inte varit på topp tyvärr, men idag så har jag inte haft tid :/ dagen började med att man vaknade och åt frukost, sen så åkte jag och mamma till gina tricot och H&M! köpte lite kläder , som ni kommer så bild på imorgon! Sen nör vi kom hem så fixade jag mig för att åka till mölnlycka och träffa Anna Morgan Hampus och Emma! :) När vi kom dit så gjorde väl inte jag och emma så mycket, vi satt väl mest och snackade! Men sen efter vi hade ätit så gick killarna och ja och emma och spelade fotboll och brännboll! :D var lite målvakt på " matchen ".  Sen spelade vi brännboll då, haha gjorde typ 8 home runs! thihihih ! sen så gick vi hem igen och åt glass med jordgubbar , gött! sen tittade ja, emma och hampus på Mega Mind xD sen åkte vi hem typ tio över tio! sitter här och bloggar nu och är inne på facebook! lägg till som vän: Linnea Lundqvist!
Imon ska man dra till lisberg igen, har ju guldpass (a) Drar dit med pojkvännen, nanna kanske philip också.
ska sova snart ,puss! // linnea lundqvist ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback