Hemma !

tjo! kom hem nyss, har spelat fotboll med kompisar ! det gick la så där, ramlade så jag började blöda på knäna ! ;) haha klant! idag var det fånarna på farmen då, det var la kul fast ändå tråkigt! Vi skulle typ gå ner i en källare, där det var helt kål svart, och man skulle leta efter potatisar .. jag och erika bara stog och skrek ! (y) haha tvär kul var det ! men annars så var det faktiskt okej, vi grillade korv efter och sen bestämde sig jag, olivia, emma , jonte och phakin att det skulle vara roligt att rulla sig i gräset, så det gjorde vi ! sen kliade det på mina armar :) hahah !
bloggar imon ! // LINNEA ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej! Allt bra med er? :D

2011-06-02 @ 15:05:41
URL: http://lovefashionfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback