förlåt för dålig uppdatering :(

heej ! förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte varit hemma på hela dagen, så har liksom inte kunnat ! :/
men kom precis hem nu då, har varit ute hela dagen, har varit fett nice! när vi slutade skolan så gick jag och filippa hem till henne, hon skulle fixa håret , och sen skulle vi gå ut, men vi orkade inte så vi låg o soffan och tittade på top model! hahha, vi somnade typ! ;) Men sen åkte jag, erika och filippa och köpte BURN !  :D fett gott va det' !
sen tog vi bussen till skolan, och träffade oliver och nikola! först gjorde vi ingenting, fast sen gick vi hem till nikola och då satt vi i hans säng och gjorde INGENTING! haha, alla gjorde något med sina mobiler. sen så pratade jag med christoffer i telefon, jag tycker att vi var så sociala med varandra! (y) vi satt typ i hans rum i en timme, sen gick vi ut och bara hängde! Tror vi gick till tuve vallen sen, och då hittade oliver en eld, eller vid en eldplats så var det någon som hade eldat och inte släckt, så vi gick dit och nikola försökte att få den att brinna mera! han lyckades inte :)
efter ett tag kom perham och christoffer ( inte min kille ) , och då gick vi till skolan och efter ett tag gick jag hem , för det var så kallt! och klockan nio så började desperate hpusewives och jag missa halva pogrammet!! :( :( jag är så besviken på mig! får i alla fall se slutet.
imorgon ska vi ha friidrottsdag, kan inte vara med på allt för jag har stuckat handen! Men måste typ springa och hoppa längdhopp! Jag kommer att blogga imorgon, innan och efter skolan! Imorgon kväll väntar fotbolls match också ! :D ♥ PUSS  // linnea lundqvist '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback