omg, galen dag!

hej ! hemma från skola nu då. asso idag har det varit helt jävla sjukt. förlåt att jag inte kommer gå in på detaljer nu, men kan säga att jag fick damp på  en kille som gjorde en sak mot min bästa vän / bror mattias. och jag fick även damp på en lärare ! thihi :) men aa , förlåt för uppdateringen inte var på topp idag, men det hände en grej hemma så kunde inte skriva när jag kom hem direkt :-/ , men idag skulle jag egentligen träna fotboll men mår inte så bra så skippar det idag! fredag imon då, ganska gött!:D imon kanske man ska gå på bio med filippa och pojkvännen, kanske inte får men .. aa! xD bloggar mera senare, puss! // linnea ♥


Kommentarer
Postat av: simone

Söt top :)

2011-05-13 @ 12:19:41
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback