-

tjo! kom inte på någon rubrik till detta inlägg så det fick bli ett streck ;)
men nu har jag smörjt in mig med brun utan sol! jag tycker det är fint att vara brun, och jag hatar att sola och jag blir ändå inte brun liksom !? Jag skulle rekommendera att använda kräm än att sola i ett solarium för det är ju större chans att få cancer av solarium än en kräm ;) eller så blir man brun av solen!
den här krämen använder jag:
Imon ska man åka till bergakungen och titta på film med christoffer, ska bli grymt mysigt! :)
hihi, kanske kommer någon bild oxå !
bloggar mera senare, kvällens blogg kommer upp snart med, vinnaren får ni imorgon kväll, anmäl er! :D
puss // Linnea ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback