kommer ni ihåg?

ops! kommer ni ihåg mig, filippa? haha grymt längesen jag blogga! men har intr hunnit på påsklovet, har varit ute grillat och en massa annat kul! men tänkte bara slänga in ett inlägg nu men ikväll börjar mer min "seriösa bloggning" iaf tänkte berätta lite om min vecka som har vart!

Måndag: Va och grilla med melanie, jossan, madde och sandra! skitkul, sola även lite med!

♥Tisdag: hmm... mamma fyllde år! fixa en grym överraskning, drog till sanne en stunde med madde och sandra senare på kvällen va jag på gais match!

♥Onsdag: drog till backaplan en liten stund med madde, sandra och jossan ! fick köpt ett linne som jag visar kanske lite senare! Senare mötte jag upp min saknade alice ! grymt kul att träffa henne igen så vi stack ut och grilla med jossan, emmi och madde, hade skitkul! senare sov hon hos mig.

♥Torsdag: Denna underbara dag blev det på med ett par shorts och ett linne och drog hem till alice som bor i lerum! efter det va vid hemma hos hennes pappa en stund och lite annat mys, sen drog vi ut med hennes kompisar och grilla! grymt mysigt att sitta vid en sjö och grilla med bara tjej kompisar! sen slagga jag hos henne då!

♥Fredag: Åkte jag hem ganska tidigt på morgonen för hon skulle till sitt sommarland! och nu har jag solat lite och duschat! ska snart fixa mig och dra till freeport en sväng med mamma! ska fika lite, titta på ett par jeans även köpa skor till mig och kanske lite annat har ju en massa presentkort!;)

mer berättar jag ikväll, puss på er!



såhär har mitt humör vart alla dom här dagarna!
är på topp just nu 

Kommentarer
Postat av: linn

hej!

härlig blogg ni har tjejer! (:

skulle uppskatta om ni kikade in på min!

ha de bra. kram

2011-04-22 @ 14:18:45
URL: http://linnnzyy.blogg.se/
Postat av: lina (:

hejhej! Vill ni ha bloggsvar? tävla på min blogg, www.liinasfotoblogg.blogg.se. tkr eran blogg e bra, så ni har stor chans! Pluss att jag känner er ;))



2011-04-22 @ 16:04:50
URL: http://liinasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: CECILIA ~

Hej, ikväll kommer jag utse Dagens blogg! Det finns fortfarande tid kvar att anmäla sig! Klicka bara in på länken och kommentera! :)



http://candersson.bloggplatsen.se/2011/04/21/5166309-dagens-blogg/

2011-04-22 @ 16:26:32
URL: http://candersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback