home from school

japp, hemma från skolan nu!
skolan har varit helt okej idag! :) först idrott , var as kul . vi spelade fotboll , tjejerna mot killarna, det blev 3-3 !
efter det så var det svenska/NO/hemkunskap. För mig så var det svenska. Och vi skulle ha redovisning.
Gick faktiskt ganska bra för mig ! (y)
Fast lektionen var jättetråkig.
Efter det så blev det bild, och jag målade Homer ! :D
Fast jag kalkerade, så målade inte helt själv !
Tyvär så kommer det ingen bild på mitt mästerverk för imon & på fredag så är jag inte på glöstorp , och sen är det ju PÅSKLOV ! ♥
Men tisdagen efter påsklovet så ! ;)
Sen två timmar med Per och dom var faktiskt helt okej ! ;o

Nu så MÅSTE jag plugga så det är vad jag tänker göra !

puss :*


Kommentarer
Postat av: Amanda

Allt bra? :)

2011-04-13 @ 16:19:58
URL: http://snarbergamanda.blogg.se/
Postat av: Axu ~Blogg från Finland~

ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2011-04-13 @ 20:13:54
URL: http://aaxxuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback