Hemma

Hemma nu ! :)
förlåt för dålig uppdatering för mig idag, men jag har inte varit hemma. Jag har varit i stan med min kusin Hanna!
Köpte en tröja, hanna köpte bikini, och sen gick vi på bio, vi tittade på " Min låtsasfru " .
Den var faktiskt riktigt bra och rolig.
Idag var det ju orientering också, och som jag har sagt innan så gick jag med Julia .
Det gick faktiskt jättebra, vi tog alla kontroller förutom en enda !  Den var fan as svår att hitta, tyckte vi då. :P
Och vi tog kort på några älgar.
Men i alla fall, efter orienteringen så kom jag hem och bara hämtade pengar och sånt, sen körde mamma mig till min farmor och farfar, hanna var där och pluggade. Så när jag kom så pluggade vi lite, sen åkte vi in till stan och kollade på kläder. Som jag sa där uppe så köpte jag en tröja, det kommer en bild sen!
När vi var på bussen på väg in till stan så såg jag en JÄTTESÖT kille ! (a)
Fast inte lika söt som killen jag e kär i .. .

Filmen vi såg handlar om Danny ( adam sandler ) , han har en jättestor näsa typ, och han ska gifta sig.
Och på hans bröllop , så pratar bruden med sina tjej kompisar om en kille som hon har haft sex med när hon och Danny var förlovade. Bruden gifter sig bara med honom för han har ett bra jobb.
Danny går till en klubb där han träffar en snygg tjej. Tjejen blir attraherad av honom för han säger att han är olyckligt gift. Några år senare så operar han sin näsa till en " vanlig " och får ett jobb som en plastikkirurgi, och han blir en av L.A. s bästa .
Han träffar en snygg tjej och hon hittar hans viselring och så tror hon att han är gift.
Hon begär att träffa hans " fru " eftersom han säger att dom ska skiljas.

Vill du veta mer ? :)
SE FILMEN ♥



Nu sitter jag i min säng, lyssnar på musik och tittar på Färjestad - skellefteå !
Det står 4-1 till färjestad nu och dom har vunnit SM nu, det är deras 9: onde SM vinst!

jag måste verkligen plugga nu för att imon är det prov, och sen ska jag duscha.

ha det gött ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback