Hemma nu

tjena! :)
kom hem från landet nu då. Har tagit massa foton (y)
Kommer ladda upp några av dom, men vill ni se alla så kolla in på facebook: Linnea Lundqvist

Igår när vi kom dit så det första jag och moa gjorde var att hoppa studsmatta , och fotade lite.
Sen när vi kom in så tittade vi på American Pie, vi gick och la oss ungefär tolv och somnade kanske halv ett eller kvart över . På morgonen idag så vaknade jag 08:47 , moa vaknade typ tjugo minuter senare  .
Vi åt frukost på trappan, underbart väder !
Sen hoppade vi studsmsatta, mamma gick ut med hobbe och när hon kom tillbaka så åkte vi och köpte godis och mat. Sen kom Christine, moas mamma. Jag och mamma spelade fotboll och hoppade studsmatta ! ♥
Idag åt vi pommes och köttbullar/fläskfile, grillat :D 
Efterrätt var fruktsallad och glass ! (a)
Vi åkte hem ungefär kvart över fem.
Det var väl det som hände, tror ja . ska åka till landet på fredag också  fast då med släkten .

puss :*



En väldigt söt bild på min granne ! ↓




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback