god morgon !

godmorgon'
vaknade tjugo i sju idag, vilket var helt onödigt! Börjar ju alltid kvart över 8, men på måndagar och fredagar så börjar på Gunnestorp, det är skolan jag alltid har gått på. men på tisdagar, onsdagar och torsdagar så börjar jag på glöstorp. min andra skola. när jag ska till glöstorp så går jag tjugo i åtta, och när jag ska till gunnestorp så går jag typ åtta :) så jag kunde ha gått upp kvart över sju idag istället ! (y)

men idag då så ska man gå glöstorpsloppet, skadade benet lite igår så har lite ont . men ska gå i a fall.
bloggar efter skolan ! :D glöm inte att kolla in och anmäl dig till våran designtävling ! ♥
puss :*

dagens outfit:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback